I'M THE LIZARD-KING!!! I' can do what I want!

Helloo, Idag har det varit i stort sett en vanlig skoldag förutom att vi inte hade någon mentorstid så vi började kl 10.05 =D
Jag måste göra klart fysiken imorron, den ska ju vara inne på fredag...
Sitter och lyssnar lite på The Doors =P Dom är grymt bra. Min pappa har fått mig att lyssna på dem, synd bara att Jim Morrison (Sångaren) blev som han blev...
Idag har jag varit på träning, kul =)  Spöade skiten ur Linus... Sajk! xD Vi gick på varrandra rätt bra men inte allvarligt ^^
Han var ganska flummig i slutet... ränade med Urban också, han hjälpde mig få till det jag inte fick grepp om. xD

Well...

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0