Målat hos mormor och på datorn ^^

Jag antar att jag tog en paus ett tag... o.o

I fredags hade vi håltimme på Idrotten så vi slutade tidigare. Jag skulle då sova hos Omid.
Vi träffade Emil och Robin i Blackeberg och vi skulle åka till Backlura men jag och Omid var lite emot det så vi åkte bara dit och sen åkte vi tillbaks med samma buss men vi gick av vid Viadukten och gick hem till mig och hämtade lite grejer och sen åkte vi hem till honom igen och chillade =P
På lördagen så skulle jag åka hem till min mormor och hjälpa henne måla ett av hennes sovrum så jag åkte från Omid vid 5-tiden och när jag väl kom till Nacka så var klockan runt halv 7 och jag hade ingen lust alls att måla så vi struntade i det och tog det lungt istället xD
På söndag gick jag upp runt 10 och åt frukost, sedan var det dags att måla!
Det skulle bli ett grått rum... När vi var klara med första lagret så satte vi oss och fikade i köket.
Sedan körde vi igång med andra lagret och det blev bra till slut! =D
Så nu har jag kommit hem komunalt för att pappa vägrade hämta mig =/  

Undrar vad som händer imorgon...

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0