Söndag, Åkeshov med Cesse och Emil,,,

Halloj! Idag har jag varit med emil och cesse i åkeshov och badat. Jag och cesse hitta en dörr där man kom ut i snön, gissa vad emil gjorde när vi gick ut! såklart stängde han dörren =|  men han öppnade sen. Jag och cesse sprang till poolen och hoppade i och sen gav jag emil en spark mot revbenen sen var vi kvitt. (Frös rätt mkt där ute, därav spaken) Medans jag åt loggade en person jag gillar ut från MSN, F*N! Aja nu ska jag ta en glass xD

See Ya!

Dagens Bild:





Gjorde ett Final Fantasy Quiz, blev Yuna xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey... your character fits the bill nicely...

except for the part that yuna's a girl...

2008-11-23 @ 20:06:28
Postat av: Wille

Äntligen Kom kommentaren, har suttit och väntat. tack Steff!

2008-11-23 @ 20:10:40
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: Anonym

why does my name keep disappearing?



anyways...

um...your welcome...?

2008-11-23 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0