Onsdag, Woopdidoo! =|

Hej,,, I'm such a Sh*thole,,,

Gjorde quizet på isabellas blogg och det var det svar jag fick =/
Annars känns allt så dåligt just nu =( vet inte varför men det gör bara det...
Sitter här och lyssnar på "Clint eastwodd" med Gorillaz (Deppig låt) [Kolla youtube]
Har renskrivit tyska uppsatsen som jag fick VG på. (ända som gör mig glad just nu)
Nån med skrivare som kan skriva ut den till imorron? Snälla!!!
Idag började vi med SO, helt okej faktiskt, ni som säger att Birgitt är dålig, Dra åt Helvete! Hon är sk*tbra, man lär sig något nytt typ varje lektion! sen hade vi musik =) vi ska spela "Violet hill" med coldplay, Spelar som alltid bas! =DFick blåsor på höger pekfinger förra gången. xD
Sen var det lunch, Gick hem till Steff, Käkade Pasta. =)
Sedan kom slöjden. snart klar där. =P
Jah! sen hade vi tyska, hände inte så mycket där. Efter detta var det idrott. Spelade Volleyboll, vi förlorade båda matcherna,,, =|    Sen åkte jag hem,,,

SNälla, Skjut mig någon!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: sinister...

care to tell us about your problem, will?

2008-11-26 @ 18:59:18
Postat av: Wille

inte nu =(

2008-11-26 @ 19:23:51
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: sinister...

understood...i shall await untill you are ready...

2008-11-26 @ 19:40:13
Postat av: Patrik

about what? can you tell me? I'm lonely, I have no friends? Help meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

2008-12-17 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0