Måndag, Don´t worry be happy! xD

HALLOO!

sitter här och chattar med omid på msn,,, xD
Idag började vi soom vanligt med svenska, läser populärmusik från vittula,,, flummig bok  =|
sen hAde vi (*försöker miNNas*) EngelskA, just det ^^ på lunchen hände inte mkt.
senare efter lunchen hade vi So med nyhetsfrågor, vi började med historia,,, arkeologi (stavning?) det e något jag tycker är intresant. jag bryr mig inte om vad ni säger för det tycker jag är roligt så klaga inte! sen hade vi fysik, inte mitt bästa ämne precis. sen fick jag stanna kvar med steff för vi hade inte gjort klart våra högtalare. sen efter detta gick vi till steff och hans mosters hund hedda var där! så fin hund asså! xD sen åkte jag hem. aja ska kolla på Tv nu.

See Ya!

Dagens Bild:



Jag vet inte,,,

Kommentarer
Postat av: Anonym

hedda sends her regards...



and a note: too easy WILL...

2008-11-17 @ 21:16:07
Postat av: Wille

ojdå, vrf inget namn steff?

2008-11-19 @ 20:39:32
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: sinister...

i though i did....?



no worries will...

be happy...

2008-11-20 @ 07:56:56
Postat av: Wille

precis! xD

2008-11-23 @ 19:57:52
URL: http://willees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0