Lördag, Julmust och deprimerande tankar...

Hi! Sitter här med min julmust och tänker deprimerande tankar. vad vill jag inte säga men om ni kommenterar kan jag nog avslöja något,,, >=)
Annars händer inte så mkt, har varit i vällingby med Cesse idag (och Danne kom senare) vi skulle på bio men vi ångrade oss och åkte hem till Cesse istället xD] jaha,,, vad ska jag göra nu då? ska sälja mina sista ljus av alla 31 paket jag hade,,,
någon som vill göra nått imorron? isåfall, ring mig för AnnArs kommer jag ha väldigt tråkigt efter ljus-försäljningen,,, xD

See Ya!

Dagens Bild:



Jag vill uttrycka mina känslor för dig , men... jag... kan inte... <=(

Kommentarer
Postat av: illusion...

...

you have improved...



proud over you sir...

2008-11-16 @ 00:29:16
Postat av: Wille

w00t?

2008-11-16 @ 12:38:35
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: illusion...

...forget it...



but i hope you will solve your problem sir...

2008-11-16 @ 12:48:00
Postat av: Wille

ookkk,,,

2008-11-16 @ 13:11:13
URL: http://willees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0