Onsdag, Bloggen skapad.

Jaa, då var det idag, Onsdag den 28 maj, som min blogg blev till... vi kan väl börja med vad som hänt idag då.
Idag har jag varit i skolan, först hade vi språk, då hände väl inte så mycket. sen hade vi engelska och några fick redovisa sina arbeten (T.ex Steff). jag skriver en historia ^^. senn hade vi gympa, vi spelade vollyboll =D. fast jag var sämst. sen hade vi matte och göran gick igenom i 5 timmar som vanligt, då började jag blöda näsblod som fan. fyfan asså. senn hade vi hemkunskap... vi fick städa, jättekul -.- . sen hade jag bas med matte och omid (fast de spelar gitarr). vi fick köra de låtar vi ska spela upp på "konserten". annars har det väl inte hänt så mycket idag...
Ska passa på att tacka Anna som hjälpde mig skappa bloggen.

See ya!




image1

Me Myself ^^

Kommentarer
Postat av: illusion

oh bother... you had to mention me huh?
aw well. good luck with your posting.

2008-06-02 @ 17:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0