TRÅK!

...

Idag har jag... (Trummvirvel)  TRÅKAT!!! (oväntat?)
Idag klädde vi granen som enligt min åsikt inte blev bra för vi har en massa nya julgranskulor som vi skulle hänga i den...
Det tråkiga med dem var att... Alla var silverfärgade! Sk*ttråkiga Punkt slut! Men jag har hängt i några röda Julgranskulor också, vet inte om någon märkt förutom min jobbiga lillebror Jesper som hela tiden försöker ta ner dem bara för att jävlas med mig >=(  Finns inte mycket att skriva om efter att ha tråkat framför Tv:n hela dagen, Nepp, Imorrn ringer jag någ Emil...

See Ya! ©


                                                  
Emo picture but... It feels just right for me to put it on my blog...

Kommentarer
Postat av: sinister...

don't you usually try to bug me by continually trying to grab my hand?

2008-12-21 @ 20:36:02
Postat av: William ™

... -.-

2008-12-21 @ 22:02:36
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: William ™

why would i do that?

2008-12-21 @ 22:04:37
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: sinister...

...

shouldn't i ask you?

2008-12-22 @ 01:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0