Tisdag, yay! Snö! (På Bloggen xD)

Tjenare.
Känner mig faktiskt lite halvglad idag, vet inte varför, det är bara så ^^
Kom nyligen hem från träningen, fick ett knä i brötet, inte skönt. Tappade andan ett tag =(
Nu snöar det på bloggen, fick grejen från Johannas blogg ^^ Kul grej, synd att det inte snöar ute också =P

Jag tror jag ska berätta lite om resan till Idre nu...
Det börjar med att man stiger upp kl 06.30 för att gratta pappa på 40-års dagen
och han fick werters orginal av mamma xD
Sen så kom farmor och farfar och vi började vår 7 timmars resa mot dalarna!
Jag skippar nog resan för den var inte särskilt intressant... När vi kom fram var klockan ca 17.10 eller nått.
Då fick vi vårt hus och det var lite smutsigt från dom som haft det innan =( Annars var det fint ^^
Sen skålade vi för pappa! Trevlig kväll =P Gick och la mig 01.45 den kvällen...
Nästa morgon vaknar man 07.00 av att brorsan står och slår på en och säger: Idiot vakna! Vi ska åka skidor! =S
Vi kom ut i backen efter att jag hyrt skidor och då var man uppe i backen på 5 sekunder för att man var så ivrig.
Susade ner och tog liften upp igen med brorsan hack i häl. Den här dagen var nästan inga liftar öppna =(
På lördagen hade jag tur eftersom Lilla Jesper försov sig så denna dag kom vi ut i backen runt 10
Lördagen var lite bättre eftersom det var fler liftar öppna =D Åkte en skogs väg med Jesper, den var rolig xD
Första dagen var det ganska mulet men det var lite ljusare den här dagen =) Vi åt på en resturang med buffe, de hade jättegod potatis! mums xD Åter till... SÖNDAGEN! På söndagen skulle vi åka hem så jag och Jesper gav oss ut i backen ganska tidigt men vi kom in snabbt igen pga att det var -16 *C ute! Till och med kallat för mig! det frös på halsduken =S
Sen när vi åkte hem så stannade vi för att äta och där var det -20 *C!!! Fif*n! Sen var vi på väg hem igen Inte så rolig hemresa heller, kom hem runt 9 på kvällen =P Jah, det var väll det...

See Ya! © (Jag har Copyright på Denna Avslutning så sno den inte!)


Jesper, farfar och pappa lastar ut lite grejer ^^


Så här såg det ut första skiddagen, Grått...


Varför så grått? =(


Me Myself! (ful, jag vet...)

Kommentarer
Postat av: sinister...

would you like to return to the same place again, sir?

2008-12-09 @ 22:50:12
Postat av: Wille'

Yepp ^^

2008-12-09 @ 23:20:17
Postat av: sinister...

....

hope your wish comes true...

2008-12-10 @ 08:01:15
Postat av: Wille'

^^

2008-12-10 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0