Söndag, Left 4 dead...

Tjena! Nu är jag hemma igen efter att ha ha varit borta hela helgen. (Ovanligt för mig?)
Det börjar med att jag sover över hos ceasar och vaknar kl 08.07 och då måste vi gå upp och käka frukost för att hinna till IO
om vi ska få några platser, det blir fullt väldigt fort där... =/
Vi kom dit ungefär 10.20 då var det halvfullt redan! Då var bara jag, Martin och Cesse där men efter en stund kom Matte och Emil och då köred vi Left 4 Dead. Skitkul spel asså! vi satt där i ca 4 timmar [Nörd-varning?] innan vi insåg vad klockan var ^^
Sen åkte jag till Gullmarsplan så Farmor och Farfar kunde hämta mig för Jag, Jesper och Jonathan skulle sova där.
Vi åkte till Lidl och handlade fort (Farfar dubbelparkerade) När vi väl var hemma hos dem så spelade vi Wii till kl 12 på natten, sen när jag låg i sängen och skulle sova så ser man hur Jesper (som ligger i sängen brevid mig) Sätter sig upp och lutar sig över mig och spyr på golvet brevid sängen och på MINA BYXOR!!! Det luktade så illa att jag blev tvungen att sova på nedervåningen... Nu måste jag dra.

See Ya!

Kommentarer
Postat av: lars

2009-01-09 @ 03:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0