Onsdag ,Skolavslutning imorrn...

Heelloo! Vad har ni för er då? Sitter och lyssnar på Musik...
Tar upp det här med videos igen. Nån som kan berätta för mig hur man lägger upp videos? I NEED HELP PEOPLE!
Annars är det skolavslutning imorrn... Det är väll lite halvroligt pga att jag kommer tråka hemma hela lovet! Nån som inte har något att göra kan väll ringa mig. (har ni inte mitt nummer så fråga på msn)  Kommer även att inte se en massa människor på 3 veckor eller nått... =/  Får väll följa folks bloggar  =P
Ska sluta skriva dagarna i överskriften, börjar bli ut-tjatat (?)   Ska kolla lite på Tv sen ska jag väll gå och lägga mig... =P
Stor dag imorrn, Betyg och allt ^^  Sitter och lyssnar på Classico med Tenacious D
...
...
...

See Ya! ©

Kommentarer
Postat av: sinister...

....

hm...

um...



merry....christmas...?

2008-12-17 @ 23:03:50
Postat av: William ™

tack detsamma steff ^^

2008-12-18 @ 18:58:01
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: sinister...

s...steff?

2008-12-19 @ 00:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0