Jullov...

...

Idag började Jullovet... Jag önskar jag kunde njuta men allt jag kan göra är att spela luftgitarr på en Julmusts-flaska <=(
Tänker inte prata om mina betyg för jag tycker att de var sk*tkassa, mina föreldrar tycker att de var bra men det tycker inte jag! Cut my life in two pieces, this is my last resort (?)  Chattar lite med Yosef som fyller år idag, Grattis Yosef!
Ska någ spela lite Elbas snart innan jag tråckar sönder... Jag måste ha den tråkigaste vardagen i världens historia eftersom jag bor så långt bort från mina vänner... Men steff kan jag snacka med ofta via internet, även matte bruckar vara inne på Msn ofta... Snälla vill inte dö av tråk detta lov också Snälla RING MIG!!! (Nummer via Msn)  Sitter och lyssnar på lite Tokio hotel, Tro mig man behöver inte vara emo för att lyssna på dem! Jag är trött på alla som krittiserar (Stavninn?) dem fast igentligen inte har lyssnat på deras låtar! (J*vla Haters!)  Vill passa på att tacka Anna som lärt mig att lägga upp videos på bloggen, Tack Anna!
...
...
...

See Ya!

Kommentarer
Postat av: sinister...

sorry, sir...



i will probably not be on a lot...



but...well...

hum.......



i might...be on a little... come to think of it...

i am not steff...

2008-12-18 @ 23:58:38
Postat av: Wille'

yes you are!

2008-12-19 @ 00:40:29
Postat av: sinister...

steff is dead...



it is time for a new creature to be born...

i am...

...

hm...

2008-12-19 @ 00:58:18
Postat av: William ™

...

2008-12-19 @ 16:31:08
URL: http://willees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0